Keď náš systém zaznamená, že už dlhodobo prekračujete predplatený priestor, pošleme Vám krátke oznámenie, pričom máte 14 dní na nápravu tohto stavu. Najľahšie je vymazať zbytočné súbory alebo e-maily, ak všetky dáta potrebujete, zvážte prechod na niektorý náš hosting s väčším priestorom. V niektorých prípadoch Vám môžeme rovno poslať oznámenie o nutnosti prechodu na niektorý náš hosting s väčším priestorom.
Ak nedôjde k náprave, posielame predfaktúru za priestor nad limit. Táto predfaktúra slúži ako posledné varovanie, že s obsadenosťou priestoru nie je niečo v poriadku. Opäť máte 14 dní (splatnosť predfaktúry) na to, aby ste tento stav napravili, inak je nutné túto predfaktúru uhradiť. Ak veci dáte do poriadku, informujte nás a my predmetnú predfaktúru vymažeme.
Predfaktúry za priestor nad limit posielame každý mesiac, kým nedôjde k samotnej náprave. Preto je lepšie tento stav čo najskôr riešiť.