Dôvodov pre nefungovanie prijímania e-mailov môže byť viacero. V prvom rade si treba pozrieť či ste nezabudli zaplatiť faktúru za doménu alebo hosting. Ak ste zabudli, pravdepodobne Vám nejde ani Vaša stránka. Preto treba hneď vykonať úhradu, pričom nám nezabudnite poslať doklad o úhrade, aby sme Vám mohli e-maily čo najskôr sfunkčniť.
Ak ste na žiadnu platbu nezabudli a využívate poštový program / aplikáciu, skontrolujte si nastavenia poštového programu. Mali by zodpovedať tým, ktoré sú uvedené v sekcii Pomoc. Ak sú zadané správne, skontrolujte si internetové pripojenie. Najprv vypnite počítač, potom router alebo modem. Počkajte 5 minút a potom znova zapnite router alebo modem. Keď plne nabehne, zapnite PC a vyskúšajte či Vám už pošta funguje.
Ak to nepomohlo a poštový program alebo Webmail Vám vypisuje pri pokuse o spojenie, že zadávate zlé meno alebo heslo, tak je možné, že Vás systém zablokoval. Môže sa to stať v týchto prípadoch:
- príliš veľa pokusov o pripojenie na server, pri ktorých bolo zadané zlé heslo
- príliš veľa pokusov o pripojenie na server z IP adresy / krajiny, ktorá nebola medzi povolenými IP adresami / krajinami
- Vaša IP adresa sa nachádza v nejakom globálnom blackliste
- Váš účet bol kompromitovaný a bol z neho posielaný SPAM (nevyžiadaná pošta)
V tomto prípade nás radšej kontaktujte a vzniknutú situáciu spoločne vyriešime.