Inet.sk

07. 12. 2020 o 10:00

Ilustračný obrázok

Riešenie problému s prijímaním pošty v Mozilla Thunderbird a ESET

Ak používate program Mozilla Thunderbird a zároveň bezpečnostný program od firmy ESET, je možné, že ste zaznamenali problém s prijímaním pošty. Tento problém sa môže vyskytnúť po nedávnych aktualizáciách oboch programov.

Postup riešenia je nasledovný:

  1. Počas riešenia tohto problému ukončite program Mozilla Thunderbird.
  2. Otvorte program ESET a prejdite do jeho nastavení.
  3. Kliknite na Rozšírené nastavenia (nachádzajú sa v pravom dolnom rohu).
  4. V novom okne z ľavej ponuky vyberte možnosť Web a E-mail.
  5. Zo zobrazenej ponuky kliknite na SSL/TLS.
  6. Dočasne vypnite možnosť Zapnúť filtrovanie protokolu SSL / TLS a zmeny potvrďte.
  7. Po uplatnení zmien opäť aktivujte túto možnosť a potvrďte zmeny. Tým sa nastavenia ESET resetujú a problém by mal byť odstránený.

Veríme, že tento postup vyrieši Váš problém s prijímaním pošty. V prípade, že problém pretrváva, neváhajte nás kontaktovať.

Kategórie:  Oznamy

Tagy:  Bezpečnosť,  SSL,  Thunderbird

Sme tu
pre vás

Ak ste nenašli informácie, ktoré ste hľadali, alebo potrebujete poradiť, neváhajte nás kontaktovať, radi vám pomôžeme. Odporúčame vám tiež navštíviť náš Blog alebo sekciu Pomoc, kde nájdete množstvo užitočných článkov a odpovedí na často kladené otázky.

Kontaktujte nás